Klient ma prawo ZWRÓCIĆ zakupiony w sklepie lululi.pl towar do 14 dni od otrzymania przesyłki (dni kalendarzowe, czyli wliczają się weekendy i święta).


Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
W przypadku ZWROTU należy: 

1. Zgłosić emailowo chęć zwrotu produktu , gdzie należy umieścić informację: 
Imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i datę zakupu.


Klient otrzyma zwrotną informację oraz specjalny FORMULARZ ZWROTU.

2. Zwracany towar starannie zapakować w oryginalne nienaruszone opakowanie produktu i kopertę bąbelkową o odpowiedniej do gabarytów produktu wielkości.

3. Wypełnić dokładnie formularz zwrotu (wysłany drogą mailową). 

4. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały,zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszystkimi metkami i etykietami. 

5. DOŁĄCZYĆ PARAGON- warunek konieczny (od 08.09.2017 r.)

6. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem) 


ADRES DO ZWROTU: 
Lulu.Li Ewa Wawszczyk

 ul.Warszawska 110

26-900 Kozienice

UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI EMAILOWEJ

6. Po przyjęciu i rozpatrzeniu przez nas zwrotu, klient zostaje poinformowany emailowo. Zwrot zostaje przekazany w ciągu 14 dni roboczych

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki, którą wysłał klient. 

8. Formy zwrotu należności 

przelew bankowy 

Klient ma prawo WYMIENIĆ zakupiony w sklepie lululi.pl towar do 14 dni od otrzymania przesyłki. 

NOWY PRODUKT WYSYŁAMY NA KOSZT KLIENTA


W przypadku WYMIANY należy: 

1. Zgłosić emailowo chęć WYMIANY produktu , gdzie należy umieścić informację: 
Imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i datę zakupu oraz wskazać produkt do wymiany.


Klient otrzyma zwrotną informację oraz specjalny FORMULARZ WYMIANY.

 

Wymieniamy tylko rozmiar z danego modelu produktu (proszę sprawdzać na stronie czy jest on dostępny)

 

Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku braku rozmiaru pożądanego produktu do wymiany.

 

3. Wymieniany towar starannie zapakować w oryginalne nienaruszone opakowanie produktu i kopertę bąbelkową o odpowiedniej do gabarytów produktu wielkości.

4. Wypełnić dokładnie formularz wymiany (wysłany drogą mailową). 

5. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały,zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszytskimi metki i etykietami. 

6. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem) 


ADRES DO WYMIANY: 

Lulu.Li Ewa Wawszczyk

 ul.Warszawska 110

26-900 Kozienice

 

UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI EMAILOWEJ


7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki, którą wysłał klient. Przesyłki zaadresowane na nieprawidłowy adres nie zostają przez nas odbierane.


W przypadku wymiany klient w pierwszej kolejności wysyła produkt i dopłaca za koszt przesyłki.


Reklamacji nie podlegają
1. Naturalne zużywanie się produktu
2. Uszkodzenia mechaniczne
3. Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
4. Odbarwienia
5. Przemoczenia
6. Wszelkie zdobienia
Koszt odesłania reklamowego towaru ponosi Kupujący.