1.Sprzedającym jest Firma Lulu.Li Ewa Wawszczyk dostępna pod adresem 26-900 Kozienice, Ul. Warszawska 110, prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 8121836316 Regon: 146882024 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w moim sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Nie wydajemy paragonów.

Sklep Lulu.Li oferuje Klientom następujące formy dostaw:

KURIER – Inpost

czas dostawy – ok 2 dni robocze

przedpłata na konto – 14 zł

Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Przy wpłacie na konto- na przelew czekamy do 3 dni kalendarzowych (licząc od dnia zamówienia).

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego:
Bank Pekao 64124058621111001053744673 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowych.

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem.

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: sklep@lululi.pl.

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma Lulu.Li, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę Lulu.Li.
10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą firmy kurierskiej. W przypadku odmówienia przyjęcia paczki przez adresata, klient zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości kosztu przesyłki.
11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 1-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.

12. ZWROTY I WYMIANY

Klient ma prawo ZWRÓCIĆ zakupiony w sklepie lululi.pl towar do 14 dni od otrzymania przesyłki (dni kalendarzowe, czyli wliczają się weekendy i święta).
Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

W przypadku ZWROTU należy: 

1. Zgłosić emailowo chęć zwrotu produktu , gdzie należy umieścić informację:
Imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i datę zakupu.

Klient otrzyma zwrotną informację oraz specjalny FORMULARZ ZWROTU, który należy odesłać wraz z zwracanym produktem.

2. Zwracany towar starannie zapakować w oryginalne opakowanie produktu.

3. Wypełnić dokładnie formularz zwrotu (wysłany drogą mailową).

4. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały, zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszystkimi metkami i etykietami.

5. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem)

ADRES DO ZWROTU:
Lulu.Li Ewa Wawszczyk

ul.Warszawska 110

26-900 Kozienice

UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI EMAILOWEJ

W przypadku kiedy przesyłka dotrze po terminie przesyłka zostaje u nas i nie jest zwracana należność za nią, ewentualnie klient wysyła ponownie należność za zwrotną przesyłkę.
6. Po przyjęciu i rozpatrzeniu przez nas zwrotu, klient zostaje poinformowany emailowo. Zwrot zostaje przekazany w ciągu 14 dni roboczych.

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki, którą wysłał klient.

8. Formy zwrotu należności

przelew bankowy 

Klient ma prawo WYMIENIĆ zakupiony w sklepie lululi.pl towar do 14 dni od otrzymania przesyłki.

NOWY PRODUKT WYSYŁAMY NA KOSZT KLIENTA


W przypadku WYMIANY należy:

1. Zgłosić emailowo chęć WYMIANY produktu , gdzie należy umieścić informację:
Imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i datę zakupu oraz wskazać produkt do wymiany.

Klient otrzyma zwrotną informację oraz specjalny FORMULARZ WYMIANY.

Wymieniamy tylko rozmiar z danego modelu produktu (proszę sprawdzać na stronie czy jest on dostępny)

Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku braku rozmiaru pożądanego produktu do wymiany.

3. Wymieniany towar starannie zapakować w oryginalne nienaruszone opakowanie produktu i kopertę bąbelkową o odpowiedniej do gabarytów produktu wielkości.

4. Wypełnić dokładnie formularz wymiany (wysłany drogą mailową).

5. Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały,zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia) wraz ze wszytskimi metki i etykietami.

6. Produkt należy przesłać za pomocą Poczty Polskiej paczką priorytetową bądź listem poleconym priorytetowym lub za pomocą innej firmy wysyłkowej (nie przyjmujemy paczek za pobraniem)

ADRES DO WYMIANY:

Lulu.Li Ewa Wawszczyk

ul.Warszawska 110

26-900 Kozienice

UWAGA! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI EMAILOWEJ


7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki, którą wysłał klient. Przesyłki zaadresowane na nieprawidłowy adres nie zostają przez nas odbierane.

W przypadku wymiany klient w pierwszej kolejności wysyła produkt i dopłaca za koszt przesyłki.

REKLAMACJA
Reklamacje uwzględniane są indywidualnie, po kontakcie e-mailowym: sklep@lululi.pl
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Lulu.Li zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Lulu.Li ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

13. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
14. Korzystanie ze strony internetowej www.lululi.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności.
15. Zabrania się kopiowania zdjęć.
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).